söndag 31 januari 2010

Intensiv vecka!

En hel vecka sedan jag skrev något, vecka som var sprang iväg. Hade ju Asco ensam + jobbet så det blev inte så mycket mer än det. Fyra promenader om dagen var skönt på många sätt men tyvärr får jag lätt ont i ryggen. Åkte upp till elljusspåret och gick en del och där funkar det skitbra, svårare att pulsa fram här i djupsnön:)

Magnus är tillbaka i alla fall och det känns underbart! I helgen har vi varit i Göteborg med Jessica och Tobbe, underbart kul! Först var vi på restaurang söder och sedan på avatar 3D. Kallt som bara den i gbg!! Synd att vi inte träffas så ofta men vi måste bättra oss. På torsdag ska vi åka dit oaf och magnus skall gå igebon lite kettlebells med Tobbe (ja komer vara så arg för att jag inte kan köra men men..)


Vi har också beslutat oss för att flytta in till stan, det blir lägenhet till att börja med men just nu värderar vi att bara få ha eget och kunna stänga dörren om sig. Kommer bli ännu viktigare i april tror jag så livet kommer vändas upp och ner, längtar!!! Det sparkar mycket i magen nu och syns på magen tydligt när han/hon där inne vänder sig hit och dit. Vi har mycket att se fram emot, underbart!

Det har snöat ännu mer här nere och mer skall komma tydligen, fint men vi har så det räcker nu. I morgon åker jag till Göteborg och jobbar så får åka tidigt hemifrån. Ska lämna Asco på dagis först, sedan Magnus på jobbet innan jag åker vidare. Bäst att lägga sig tidigt ikväll. Jag tänker på Anders idag, hoppas flytt gått bra i helgen!!

1 kommentar:

  1. Hej..din sida har varit uppe hela dagen men har inte hunnit skriva hej:D

    Ville bara önska dig en fin dag.

    SvaraRadera