fredag 22 januari 2010

Långpromenad, allt är relativt;)

Åh vad glad jag är! Idag har jag på min lunch åkt till elljusspåret med Asco och gått en rask (för att vara i vecka 30:)) promenad i hela 40 minuter!! Och det var knappt en vecka sedan jag inte ens fick/kunde gå utanför dörren p.g.a. mitt förkylningsvirus. På väg till bilen kände jag hur ont jag hade i längdryggen men tänkte att det får bära eller brista. Magnus jobbar och det är jag som skall ta Asco på dagen och jag jobbar dessutom hemma idag. först till affären och köpte lite mat till middagen och sedan mot spåret. Det kändes bra från början och tiden sprang iväg. Dessutom gick jag lite vilse så det var bara bra. Tränade en hel del med Asco också. Inkallningar, framförgående, upphopp på bänkar, snurra, gå långsamt, plocka upp saker från marken m.m. Han är så duktig våran gubbe! Nu ser jag fram emot en härlig helg, leeedig i morgon och skall njuta av att städa, åka på promenad med picnic och ev bio på kvällen. Börjar så smått känna igen mig själv igen:) Vad gör ni i helgen?

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig att det var skönt att få röra på sig. Håller tummarna att du piggar på dig nu i riktning.
    Vad vi ska göra i helgen? Hmmm...mysa med Fredrik, träna/motionera, kusinträff, hämta vaggan:), och slappa :D

    SvaraRadera