måndag 11 januari 2010

Morgonpigg!

Lite fil+musli tillsammans med Magnus 05,30 innan han är på väg och ska lämna Asco på dagis innan han börjar jobba hela långa dagen. Jag tycker om att komma upp tidigt så jag följer gärna med upp och då kommer även jag igång att jobba tidigt. Hjärnan är mest på topp vid den här tiden, sedan går det bara utför. Sitter och lyssnar på bandit rock Stockholm faktiskt som jag tycker spelar mer "riktig" hårdrock än Göteborg. Brukar aldrig svika mitt väskkusten men denna gång faller lotten på huvudstaden. Om du inte lyssnat gör det på www.bandit.se

Igår kom en mycket nöjd magnus hem efter att ha haft sin första föreläsning i sitt egna företag. Och inte för vilka som helst utan Elfsborgs A-lag :)) Jag är så otroligt stolt över han! Det hade varit jätteuppskattat så nu hoppas vi på vidare samarbete där.

Idag blir det återigen jobb här hemma hela dagen som tur är då jag fortfarande har ont i halsen. Uppöever dock att jag är lite piggare men skall ändå hålla mig inne och inte prata för mycket. I morgon ska vi till barnmorskan och på torsdag blir det första träffen i föräldrarutbildning (sjukt namn tycker jag), spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar