tisdag 28 april 2009

vilken flopp!


Grävde fram en tomatfond från felix idag och undrade vad jag skulle hitta på med den. Då kom jag på att jag älskar tomatjuice och om man bara blandar den med vatten borde det ju bli just tomatjuice:) Väl gjort och första klunken tagen..ingen hit! Så konstigt då det bara är ångkokta tomater i den men jag får helt enkelt försöka piffa till den ikväll och göra en tomatsoppa istället. Kanske rör i lite finsk kesella, haha! Magnus åt köttbullar och spaghetti när jag drack juicen och han kom på den briljanta idén att om man delar varje köttbulle på fyra delar tror hjärnan att man äter 4 köttbullar istället för 1. Vad säger man? :)) Där satt jag med min juice, kavringssmörgås med kesella, örtsalt, sallad och tomat och bara log. Ikväll blir det ett lass med räkor i min ensamhet med Asco. Magnus åker till Borås och skall reka inför hösten. Mer säger jag inte i nuläget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar