lördag 4 april 2009

Vänner för livet!

Det är mot mina principer att sitta och bladdra om vad jag gjort på dagarna i bloggen, det är absolut inte syftet med den men jag måste bara få tipsa er om en sak. Visst har du någon vän som du längtar efter och som det var längesedan du träffade? Någon som du kan ringa med ett år mellanrum men när ni väl hörs är allt precis som förr? Jodå, alla har vi sådana och dem skall vi vara rädda om. Igårkväll sent (för mig var det sent) ringde en sådan vän till mig och idag har vi träffats. Tänk att en tur på strömpilen kan betyda så mycket och vara så värdefull;) Tack Emma för att du hörde av dig igår och tack för dagens shopping men framförallt "sitta och prata stund". Så har du någon vän du vet vill träffa dig men du helt enkelt inte tagit dig för att kontakta. varför inte slå en signal i morgon? Några minuter över har man ju alltid. Synd bara att vi sålt bilen och inte kan ta oss ut till Vännäs i morgon och äta smörgåstårta:))

2 kommentarer:

  1. Faan va go du e!! Världens bästa.. Nu grinar jag ännu mer =) KRAAAAAMMMM

    SvaraRadera
  2. hihi, ja men det är ju sant! Ville förmedla detta till alla som läser min blogg (typ ingen än;)) kram kram!

    SvaraRadera