tisdag 7 april 2009

Våren verkar vara på väg även i Umeå!

Jodå, nu tror jag allt våren kommer krypande här. Det känns i luften. Gick från universitetet (jobbet) innan och skulle hämta hyrbil på haga och det riktigt spritter i kroppen. var tvungen att ringa Anders och reta han lite och nog märks det att han slutat *pip*:)) Precis kommit hem och blev så avis på min sambo som är ute med Asco och träffar hund med kompis. Nejdå, matte måste jobba istället. I morgon skall jag undervisa nere i Ö-vik om vitaminer,mineraler och metabolism/matspjälkning :S Så kvällen går åt till att förbereda så jag inte behöver ljuga alltför mycket i morgon;) Skall ladda igång en panna med java och höja volymen, kände så för att lyssna på accept, lilla Udo;) Tur jag var uppe tidigt i morse och körde i gym, älskar verkligen morgonträning!!! Så lite folk i gymmet att man kan välja och vraka mellan alla godbitar (maskiner och vikter menar jag, inte killar;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar