söndag 26 april 2009

underbar helg!

Ja, då var det måndag igen med allt vad det innebär. Lördagen bestod av jobb men klockan 17,00 smällde det högt! Då skulle det firas och vi hade det verkligen hur kul som helst. Gick på tapas och åt, tack för tipset Andrea! Började med lite rosévin hemma i solen och sedan vidare till sangrian innan maten kom in. Vi satt riktigt länge och smååt, pratade och bara var sådär löjligt kära:) Åt en glass på stan och köpte med oss alldeles för mycket godis hem, usch! Naturgodis och lite choklad blev det framför robinsson. Igår körde vi kettelbells igen och jag är verkligen fast, tycker det är så kul!!! Måste däremot få till "snatchen" så inte den jäkeln slår i min underarm så hårt när man gör frivändningar, ryck m.m. Jag körde chins igen och denna gången gick det kanon!! Magnus hjälper mig lite upp och jag håller emot ner. mitt mål är självkalrt att klara göra helt själv men lite tungt är det allt när man inte väger 45 kilo;) Det känns i kroppen idag så härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar