fredag 17 april 2009

Har jag blivit en bloggare???




Måste få skriva av mig. Kom på mig själv nu hur jag suttit och läst olika bloggar, bl.a. Jossans och Stinas. lite kul då vi egentligen inte känner varandra så bra men genom att läsa om deras tankar, liv m.m. lär man på något konstigt sätt ändå känna dem. Hm, är jag ytlig eller nyfiken? Eller genuint intresserad? Eller varför är det så intressant att läsa om andra personer? Kan någon hjälpa mig med att svara på frågan? Nåja, det var ett skönt avbrott i jobbdagen i alla fall. har suttit hela förmiddagen och gjort tentafrågor åt mina studenter och hoppas de blir "lagom" svåra nu. man lär sig otroligt mycket av att göra tentafrågor och även rätta dem! Och det finns väl inget bättre än att lära sig mer och mer:)




Funderar på om det blir träning idag eller inte. Igår blev jag så sugen att träna trots att jag skulle vila men det blev ett kvällspass på obokad instruktionstid, underbart!!! Älskar verkligen att träna i våra dual cable cross (ja vet, roligt namn) maskiner. körde push-pull igår för bålstabilitet, rörlighet i bröstryggen och otrolig flåsövning. Att använda balansboll i maskinen är perfekt då det inte finns någon fast bänk tillhörande. Kom förbi IKSU och provträna, du kommer inte bli besviken. Om du har som mig ont av massa jobbiga folk som står och pratar massa skit bredvid är en mp3 spelare med hög favvomusik i att rekommendera. Låt svetten spruta!!!

2 kommentarer:

  1. Då är de väl på tiden att du följer med Anders nästa gång vi har middag allihopa så de får bli annat än ytligt!!;)

    Ha en toppen dag.
    Jossan

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja men visst är det ändå ganska kul att man vet mer om en person som man knappt träffat än någon man kanske stöter på varje dag på jobbet. Självklart följer jag gärna med på middag, vad kul!!! Ha en härlig dag i solen, kom precis in från morgonrundan med hunden och nu blir det ben i gymmet:)

    SvaraRadera