onsdag 9 september 2009

Vilken kväll!

Vilken underba kväll jag haft! Varit på ansiktsbehandling hos Carina på IKSU och det finns inte ord som kan beskriva den upplevelse jag haft. Massage, mask, peeling, smörjning, plockning, färgning m.m m.m. :)) Som en ny människa gick jag därifrån och passade även på att köpa upp lit produkter jag behövde här hemma. Dagkräm från decleor, nattkräm från MD, härlig lyxig body lotion från decleor och så min favorit foundation från id. LYX!!!!!!!

Och när jag kom hem nu hittade jag finaste kortet i brevlådan från en som berört mig mycket också i tankarna. Jag blir glad när jag märker att man som medmänniska kan göra så mycket bara genom att vara ärlig, rak och våga lyssna. Var inte rädd för det man hör utan var nyfiken och finns där.


Igår träffade jag Emma och rasmus, vi var på stan och käkade. Jag fick så fina presenter, bland annat jättefint hängsmycke men bäst av allt tavlan med kort på oss i:) Vilket fint minne! Vi kommer alltid ha kontakt även nu när jag flyttar. Ja kommer vilja åka upp hit till Umeå med jämna mellanrum för att få träffa alla vänner man mött här. Det är först nu när jag skall flytta som jag börjar märka att "vad många man har här som jag tycker så mycket om". Lina kommer jag få träffa extra mycket sista veckan innan jag flyttar iom att jag skall bo hos henne. Tack vännen!


Nu är det verkligen hög tid för middag, inte sugen på något speciellt alls nu dessa veckor men det blir nog gröt och äggsmörgås (funkar alltid). I morgon skall jag ha mina första undervisningstimmar på universitetet, skall bli kul att få träffa studenterna igen!!!


1 kommentar:

  1. Vilken skön dag!!!:)

    Hoppas torsdagen oxå blir bra för dig.
    Solen skiner..bådar gott!

    SvaraRadera