tisdag 22 september 2009

Packa, packa, packa!

Nu är det slutspurten här med packning som gäller. På fredagnatt kommer Magnus och min bror kristian upp i bil. Sover över och på morgonen packas allt in i släp och åker söderöver. utom jag då... Men en vecka senare åker även jag ner:) Spänningen stiger..

Så min vardag består endast av jobb, plugg, packning, städning och sen bara måååste jag ju vila lite emellan. Pluttis i mig säger till när det är dags;) Tränade bra förra veckan, men kände av i måndags att det blev för mycket efter det otroligt "hårda" passet på söndagen, haha. Skall dock dit i morgon bitti tänkte jag innan det blir några vändor till återvinningscentralen för att slänga massor samt hämta mer banankartonger för dem är slut. Kommer inte bli så mycket bloggande för min del heller men håll ut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar