måndag 29 juni 2009

Full av energi efter helgen!

Vilken helg! Det var helt underbart att få träffa alla gamla klasskompisar. Eva, Anders, Emma, Fia, Sofie, Anki och Ida kom till Umeå (de som inte bor här alltså) och i fredags var vi i Vännäs och hälsa på hos Emma. Inte ofta jag blir avundsjuk men varje gång jag kommer hem dit blir jag nästan förbannad hur fint det är:) Ett hus i min stil, synd bara det inte låg någon annanstans.. Sent blev det men det blir ju aldrig mörkt här i norr så det är svårt att känna av när det är läggdags. PÅ lördag hade vi fest hemma på kuratorvägen, grillade, höll tal, lekar och så en del annat kul;) Tiden sprang iväg och helt plötsligt åkte alla hem vid halv två på natten. Asco var festens clown och älskar ju att vara med överallt. Dock blev han lite överhettad av värmen så Magnus fick gå till bäcken med honom mitt i allt. Kul hade vi och igår satt vi på waynes i flera timmar och snackade skit innan bad i Nydalasjön väntade.


Idag är det lugnt på jobbet, har hunnit med att träna och nu klippa mig. Jag körde nästan hela passet med joystick så i morgon lär det väl kännas gött! Nu skall jag förbereda PT kunder som kommer innan dagen är slut. Blir grill ikväll med Magnus kompisar, kyckling och grönsaksspett.

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktig sommarhelg:O)

    Jag bodde på kurator innan vi flyttade ihop och hamnade i J´s lägenhet på haga, trivdes bra där..oerhört nära till gymmet*LER*

    Ha en härlig grill kväll

    SvaraRadera
  2. Jasså, har du bott på kuratorvägen?? Så underbart fint där, vi trivs jättebra! Och säkert mycket beroende på att det blir så nära till både träning, jobbet och skogen:)

    SvaraRadera