onsdag 17 juni 2009

Härlig dag som börjar gå mot sitt slut..

Haft en riktigt bra dag idag trots alldeles för lite sömn. Våran kära Asco har det inte lätt med sin mage just nu så det har blivit några panikruscher ut inatt med honom:) Mest synd om honom dock, trots att man är förbannat trött när man står ute på cykelbanan här mitt i natten och väntar på att han är klar på toan, haha. Varit och jobbat på universitetet, kommer vara ledig därifrån från och med nästa vecka då det blir heltid på iksu till semestern. Känns bra att nu fokusera på ett jobb i taget. Till hösten blir det lite iksu först, sedan universitetet + plugg. Skall läsa idrottsnutrition och kost för gravida och ammande på uni:)) Älskar att plugga!! På lunch träffade jag min gamla lärare och numera kollega Ewa-Carin Sehlstedt. Vi käkade fiskgratäng på iksu, de har ett fantastiskt salladsbord. Allt ifrån inlagd broccoli, bönsallad, vanliga grönsaker, m.m. Framförallt är allt så otroligt fräscht och gott. Fisken var god den också, måste passa på att äta fisk när tillfälle ges då jag tyvärr är dålig på det till vardags (trots att jag egentligen tycker om det jättemycket). Vi satt iaf och babblade i säkert en timma, kul var det! Magnus kom också förbi efter sin träning så vi tog följe hem.


Nu på eftermiddagen har jag varit jobbfri så Emma kom förbi för planering av festen som är nästa vecka. Jag har tagit initiativet till en återträff med de jag först började plugga med 2003 (åh vad längesedan det var!!!) och det skall verkligen bil såå kul att få träffa alla igen. Vi blir åtta stycken så vi har planerat lite frågssport här hemma. Nu blir det snart att ladda med saltvatten igen inför kvällens spinningpass, får så otroligt lätt ont i huvudet annars. Kan bero på att svetten sprutar som en högtryckstvätt från mig när jag tränar;)


1 kommentar:

  1. Godmorgon

    Ville bara önska er en trevlig midsommar!!:O)

    Ha det gott och nu håller vi tummar och tår för lite sooooool i morgon*LER*

    SvaraRadera