torsdag 18 juni 2009

Midsommar i Umeå:)

Jaha, för första gången i hela mitt liv skall jag fira midsommar i Umeå. Har i alla sex år alltid åkt hem och haft lååång semester med alla komptimmar man dragit ihop på iksu,. Detta år har jag faktiskt inte mycket komp så därmed blir det min vanliga semester som ja tar ut lite senare i Juli. Magnus har egentligen jobb hela midsommar helgen men lyckades blir ledig i morgon :) Vi skall dira ute hos Åsa och hennes man Burre i Innertavle. Skall bli jättetrevligt! Asco kommer ju få lekkompis också då de ganska nyligen skaffat valp:) Har verkligen längtat efter matjesill, färskpotatis och jordgubbar! Sedan är det bara tre veckor kvar tills vi äntligen får åka hem till Borås och hälsa på. Det kommer bli en härlig sommar, känner på mig det:) Passar på att önska glad midsommar! En extra tanke går till mina underbara brorsdöttrar som jag älskar så!! Elvina och Angelina är de finaste tjejerna som finns och jag är så glad för den kontakten vi har trots att faster bott 100 nil från dem i alla år de funnits.. Bilden är från vårat första torp och Elvina hjälper till att baka kaka:))

2 kommentarer:

  1. härliga lilla/stora tjejen, hon är ju faktiskt inte så liten längre fotbollsproffset=0)// Magnus

    SvaraRadera
  2. TREVLIG MIDSOMMAR PÅ DIG/ER!

    Hoppas ni får en underbar helg:O)

    SvaraRadera