torsdag 4 juni 2009

Härlig dag med många intressanta möten:)

Trött som en apa sitter jag här och äter fil och havrefras till kvällsmål efter en lång arbetsdag. Sock var jag lite ledig på f.m vilket var härligt! Efter morgonpromenaden med Asco begav jag mig till gymmet och träffade Anna som fotat Asco, hjälpt mig med hundträning och faktiskt igår bjöd mig på sushi:)) Vi körde armar ihop, supersetade och jag tror nog hon vart ganska trött när vi var klara. Jag pumpade på som vanligt, svetten sprutade och det var riktigt kul att "bara" köra armar för det gör jag aldrig annars.


Lyxig förmiddag med frukost, dusch och läsning (metabolism inför idrottsnutritionen jag skall plugga i höst) plus en slummer innan jobbet. Var nere på kostvetenskap och hade möte och sedan har det varit iksu för hela slanten. Haft fyra kunder idag som alla gett mig massor att fundera över. Jag är återigen så tacksam att få möta dessa öden, tankar, individer med mål och funderingar.


Ett till möte som var härligt var att Emma kom förbi mig en snabbis, alltid så kul att ses fast vi gör det för sällan. Hon hann iaf trycka en macka med skagenröra medans jag drack svart kaffe :S En härlig dag helt enkelt och i morgon blir det ledigt!!!!! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar