söndag 27 december 2009

Julen är över...

Ja nu är julen över för detta år. det har varit jättetrevliga dagar men det märks att jag inte har samma ork längre! Dessutom hänger min virusinfektion i sig så nu är jag inne på 4e veckan :( Hoppas bli helt frisk tills jag börjar jobba på universitetet 4/1 :) jag är ju i min 26 graviditetsvecka nu ochhar lite svårt att fatta att sista trimestern är här. Känner mig tung i kroppen och väldigt gravid på alla sätt men det är samtidigt härlig. Bara våran bebis där inne mår bra, det är det viktigaste.

Magnus är och trängs bland alla på mellandagsrean och vi skall äntligen få köpa efterlängtade mocca master. Brygger underbart gott kaffe och varm dessutom! Tack mamma!
Nästa inköp på listan blir en krocksäker sele till asco som vi skall fästa i bilbältet. Han kommer inte få plats där bak tillsammans med vagnen så det får bli att han och bebben sitter där bak tillsammans, haha. Kommer nog se lite roligt ut men vad gör man inte för säkerheten :)
Ne, nu ska jag hänga lite tvätt och vila ännu mer så jag kanske blir kry någon gång. Hoppas julen varit härlig för även dig!

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul de kommer se ut med vovven brevid,du måste fota och lägga ut en bild sedan:D

    Massa mys har de varit.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja men det blir enda lösningen med stooor hund, barn, vagn :) Takbox känns lite överpreppat och dessutom drar det så mycket extra bensin. Ikväll blir det hemgjord pizza men vi hade bara ost, skinka som pålägg :) Även skurit upp massa grönsaker som skall dippas, länge sedan jag gjorde. Skall bl.a. ha rättika i, prova om du inte gjort det! Kram

    SvaraRadera