tisdag 29 december 2009

Amnings BH

Innan kampanjen hos Change går ut på fredag var jag in och köpte en amningsBH och självklart började de med sitt "bla bla..får inte köpa innan barnet är fött" men jag är nog inte att leka med nuförtiden (som om jag var det förr;)) utan vänligt men bestämt sa jag att "jag tänker inte åka hit direkt efter förlossningen för att köpa amnings BH så nu får du ta fram lite olika storlekar till mig" :)) Och vips gick jag därifrån med en stooooor sak som jag och magnus skrattade åt. Hoppas nu bara att de inte sväller mer för då står jag inte ut!

Skall även beställa en stödgördel från carewill som kanske underlättar för min ländrygg som har börjat värka ordentligt. Just nu är jag mest avundsjuk på Magnus och Asco som är ute på promenad i snön. Jag är inte bra i luftvägarna än efter mer än tre veckors förkylning och halsen värker dessutom så bäst att ta det lugnt.

2 kommentarer:

  1. Hej:)
    Köpte du den med båge, spets som fanns i svart och creme? den gillar jag, har den. Du får kanske plocka ut bågen om du får problem med mjölkstockning. Första veckorna är de sjuuuukt stora. Sen sjunker de ner sig lite.
    Jocke var typ rädd för mig när de rann till efter 2-3 dagen på BB, ha ha. Såg INTE bra ut:D

    Snart är du bra igen!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ojdå, och Magnus som redan blir rädd nu för mig, haha! Ja köpte den cremefärgade men den passar just nu (fanns ingen större kupa :S) så hoppas det skall funka även vid amning. Just hemkommen från läkaren igen som ordinerat inomhus vila då min virusinfektion aldrig ger sig. Så tråkigt!!! Så just nu är jag arg men det skall väl gå över. Gott nytt år!!

    SvaraRadera