fredag 11 december 2009

En bra start på helgen!

Japp, det blev det! Körde in Magnus till jobbet och sedan mötte jag upp med min älskade mamma på stan. Vi strosade runt lite, kollade julklappar, fikade på café orion och sedan gick vi till barnklädes och mammaklädbutiken Midos. Visste inte att de hade mammakläder så det blev en positiv överraksning. har hittat mitt älsklingsmärke, mammalicious. Snygga, sköna kläder till hyffsade priser också. Mamma skämde bort mig med en jättefin tunika och ett par gråa strumpbyxor till, kände mig faktiskt riktigt fin!!! OBS! Det är inte jag på bilden, haha!

Hostig och ont i halsen fortfarande men det var skönt för mig att få komma iväg till stan ändå, göra iordning mig och få umgås lite med mamma. Väl hemma igen fick jag ett positivt mail med mera arbetsförfrågan så det kan bli riktigt mycket att göra nu till och med fram till vårat lilla spöke skall komma fram :)
Magnus är på julbord med jobbet ikväll så jag skall till brorsan och äta god entrecote, pappardelle i någon god sås (nej, det är inte jag som lagar ;)) och så blir det säkert lite idol, det är ju final! Hoppas att Calle vinner, gillar hans stil. Ser fram emot helgen!

1 kommentar: