onsdag 8 juli 2009

Bye bye Umeå på ett tag

Fem timmar kvar!! Sedan sitter vi i en fullpackad bil på väg ner mot Stockholm först. Vi mellanlandar där, sover några timmar innan jag och Asco drar vidare till Borås. Magnus skall till Prag med sin bror men kommer ner efter lite drygt två veckor. Just nu känner jag mig trött och sliten. Mina ögon har kännts grusiga ett längre tag nu, köpte droppar som jag kanske måste ha i nu igen. Behöver nog helt enkelt bara lite semester. Vi håller tummarna för att solen skall titta fram något också.
Igår var vi iväg till Åsa och Burre igen med Lina och Asco. Grill, skratt, lite vin stod på schemat. Åsa testade även mig på pilatesrullen, och det gick ju galant :)) Mycket skratt och massa svordomar från mig innan jag lyckades hålla balansen med en hantel dessutom;) Vill ha en sån rulle!
Imorse var jag även och tog blodprov för mina tyroideavärden, ska eventuellt öka min dos Levaxin. Vill gärna ha koll så att allt är rätt:) Nu blir det lite städ i gym innan sista passet för sommaren. Kanske måste gå runt bland alla maskiner för att riktigt blir trött på dem. Blir nog inte lika mycket bloggande för min del i sommar, kommer mest vara på landet och greja vilket jag älskar!! Önskar trevlig sommar!!

3 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma tjejen.

    Njut av sommaren och ledigheten och att bara kunna vaaaaaa!!

    SvaraRadera