lördag 17 april 2010

Livets mening

För ganska exakt en vecka sedan var jag med om ett under. Min dotter Tuva kom till världen efter två riktigt jobbiga dygn. Vi är så lyckliga att det går inte ens försöka sitta här och beskriva den kärleken. Man måste uppleva den själv. Det finns ingen människa som kan gra en mer lycklig eller mer orolig för den delen heller än ens eget barn. Min dotter Tuva som jag skall älska livet ut, beskydda, ge kärlek och trygghet! Det bästa som hänt mig och Magnus..allt annat bleknar och ett helt nytt perspektiv föds.

Skriver någon annan gång och det "praktiska", nu ska jag gå och se om lilltjejen vaknat :)

4 kommentarer:

  1. Grattis Emma!!!! Ja, visst är de små undren livets mening alltid.

    Kram
    Lina

    SvaraRadera
  2. STORT GRATTIS till livets största mirakel!!!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Hualigen var tårarna flödar när jag läser detta. Dessa hormoner. Fick ju min lilla skrutta för 5 dagar sedan. 13/4, natten mellan mån-tis.
    Vilken upplevelse. Vilken kärlek man känner. Obeskrivbar.
    Kramart

    SvaraRadera