måndag 12 oktober 2009

Tillbaka i Borås

Så då var jag på plats i Borås. Flytten var otroligt krävande och jobbig men nu börjar det kännas lättare. Vi bor underbart ute på landet och stortrivs! Det går jättebra för Magnus på hans praktik och förhoppningsvis får han även jobb snart:) Jag har varit hos barnmorskan och är sååå nöjd! I vecka 16 nu så det flyter på bra. Dock inte hittat bra träning än men har ju bara bott här en vecka.. Har tränat en del hemma, Magnus lånat hem en tung medicinboll som vi kört med ute på trädgården:) tur vi inte har så mycket grannar. Känns riktigt bra i benen nu efter alla kast hit och dit. Jag skall verkligen ta tag i bloggandet nu igen så håll tillgodo. Längtar till Umeå självklart men det är inte konstigt iom att jag ändå bodde där i 6 år. Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni båda kommer att trivas här i Borås!

    Bara det ordnar sig med jobb så tror jag det :)

    SvaraRadera