onsdag 21 oktober 2009

Upp och NER

Dagarna här är aldrig sig lik. Ena dagen har jag mest energi och orkar med allt jag vill. Promenera, träna, städa, plugga, dona på. Och andra som idag är det tvärstop. Haft problem med kraftig huvudvärk och trodde det var p.g.a. spänningar som lossat efter massage men nu är den tillbaka. Idag har jag mest legat och gråtit av smärta och att gråta när man har huvudvärk gör det inte bättre. Vågar inte prova massage igen så har använt vetevärmare runt nacken hela dagen plus försökt stretcha ut nackmusklerna. Tyvärr hjälper inte alvedon heller men jag tycker det talar för att det är spänningshuvudvärk. Så med andra ord, em riktig skitdag är det! Och det får det väl lov att vara tänker jag men jag har svårt att acceptera det. Vill ju vara som förr, livet har verkligen förändrats för mig vilket just nu inte alls känns kul..

Igår hade jag iaf jättemysigt med Sofie i Göteborg. Hittade en jättefin mammaklänning från mamalicious. Älskar butiken mums på gbg http://www.mums.se/ där de är hjälpsamma och framförallt duktiga. Finns ingen värre än när en butiksanställd står och säger "åh vad fin den var på dig" när den uppenbart sitter skit. Nej, raka rör för min del och det kan de där. köpte min mammajacka + baddräkt där också och fler kläder lär det bli:))


Imorgon åker vi till Stockholm och hälsar på Magnus familj, hoppas jag mår bättre bara. Skulle vaccinerat mig idag men kunde inte ta mig ur sängen så hoppas få ny tid. Har ju bestämt mig att vaccinera mig så lika bra att få det gjort. Nu skall jag försöka ta av vetevärmaren och ge mig ut och lägga ett spår till Asco plus städa ur huset innan vi åker i morgon.

1 kommentar:

  1. Dagar som dessa kommer vara bortblåsta snart, du kommer tycka att alla dagar och förändringar i kroppen var såååååååååååå värt de!

    Ja ska nog skippa vacc..

    Ha en fin kväll
    Kram jossan

    SvaraRadera