måndag 31 augusti 2009

Första dagen på kostvetenskap:)

Så då har jag haft min första dag på kostvetenskap efter sommaruppehåll. Jag trivs så bra där, det bästa stället jag någonsin arbetat på! Mina arbetskamrater bryr sig verkligen genuint om mig, frågar hur det är och verkligen stannar och lyssnar m.m. inte bara i förbifarten "för att man ska fråga" utan av intresse. Det är jättetråkigt att jag inte fortsätter där senare i höst men man vet ju aldrig i framtiden. Nu har jag i alla fall två veckor först framför mig där jag arbetar med uppgifter, seminarier, föreläsningar och all undervisning innan allt drar igång. Denna gång blir det för hem och konsumentkunskapslärare jag skall undervisa i kursen mat, hälsa, hygien, kul!! Tog mig hem lite tidigare idag och skall nu rätta några omtentor innan resten av e.m går åt till "lite av varje". I morgon skall jag upp i ottan är tanken och bege mig till gymmet innan jobbet. Skulle vilja få in den rutinen nu innan jag flyttar att träna på morgon men skall testa först och se hur det känns.

Gjorde så goda vegetariska rätter igår: linssoppa och lasagne. Måste nästa lägga in recepten sen. En bra start på veckan iaf för mig, hoppas du haft det lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar