tisdag 16 mars 2010

På plats!

Igår hos barnmorskan konstaterade hon att han/hon har fixerat sig :) Spännande!! Huvudet har legat nedåt länge men inte varit fixerat så nu är det klart. ett tag hoppades jag att det skulle sätta igång tidigare men nu känner jag att jag först vill jobba klart för att kanske få en vecka vila innan maratonloppen skall ske. Men det går ju inte beställa och tur är väl det. Jag har drygt två veckor kvar att jobba och sedan är det bara 5 dagar kvar innan ebräknad förlossning. Ni som känner mig sitter väl och småler nu och tänker "så typiskt Emma att vara så envis", men jag vill verkligen klara av jobbet fram tills mitt vik går ut! Jag har underbara studenter som förstår mig då jag behöver sitta ner och lägga upp fötterna. De sista gångerna är jag i kök och har undervisning/labbar så det ska nog gå bra. I morgon ska jag hinna träffa Lizette på lunchen i gbg, mysigt!

Jag längtar så efter att få ta en långprommis!!! I nuläget går det tyvärr inte men jag får hålla mig till tåls. Vädret är ju ljuvligt ute och jag hatar att sitta inne när solen skiner ute. Nu är det snart läggdags så jag orkar med morgondagen. Var förresten och skulle köpa blöjor idag men kände mig helt vilsen så gick därifrån med ett hundben istället, haha.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, va roligt me hundbenet:D

    Bra att h*n fixerat sig..så spännande, snart dags!!:D

    Ha en toppen dag och vet du..snart kan du ta prommisar med vagnen,myyys!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. ja jävlar vad det skall promeneras!!!!:))

    SvaraRadera